Πολιτική Επιστροφών

2. Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων

2.1 Η αποστολή των πωλούμενων από την Ιστοσελίδα προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραγγελία τους. Όσον αφορά την επιστροφή ή αντικατάσταση των πωλούμενων προϊόντων, τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί ο «KYBOS ONLINE» μέσω της ιστοσελίδα www.kybosonline.gr/ έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας.

Ωστόσο, εάν ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει να επικοινωνήσει με το «KYBOS ONLINE» τηλεφωνικώς στο +30 2310 220 433 καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00 – 17:00 ή να στείλει e-mail στο info(at)kybosonline(dot)gr.

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :

KYBOS ONLINE

Εθνικής Αμύνης 44, 546 21, Θεσσαλονίκη

ΤΗΛ.: 2310 220433

Προκειμένου να επιστραφούν ή αλλαχθούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και όλες οι ετικέτες του κατασκευαστή να βρίσκονται προσαρτημένες στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.τ.λ.).

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, ο «KYBOS ONLINE» θα αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τιμή που είχε το εκάστοτε προϊόν την ημερομηνία παραγγελίας του από το «KYBOS ONLINE».

Ελαττωματικά Προϊόντα

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα ή έχουν υποστεί ζημία, χωρίς κανένα περιορισμό, μόνο εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μέσα σε τρεις ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος/των προϊόντων. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας «Επικοινωνία» επιλέγοντας ως θέμα επικοινωνίας «Σχετικά με μια παραγγελία» και καταγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης μας πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Στην επιστροφή και στη νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

2.2 Τι συμβαίνει στην περίπτωση παραγγελίας προϊόντων κατά λάθος: δυνατότητες και όροι επιστροφής τους

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας η οποία περιέχει προϊόντα ή συσκευασία προσωποποιημένη για τον πελάτη ή τον παραλήπτη (π.χ. έχει χαραχθεί ή εκτυπωθεί στην συσκευασία το ονοματεπώνυμο του πελάτη ή του παραλήπτη) μόνον εφ' όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της και προτού χαραχθούν ή εκτυπωθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία στα παραγγελθέντα προϊόντα.

2.3 Όροι και τρόποι επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης μιας παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνο με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Σε περίπτωση που η αρχική είσπραξη έγινε με μετρητά, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σε λογαριασμό που υποδεικνύεται από τον πελάτη μέσω e-mail στο «KYBOS ONLINE». Ο «KYBOS ONLINE» θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15 εργασίμων ημερών.

Σε κάθε περίπτωση συνιστάται οι χρήστες-υποψήφιοι πελάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με το κατάστημα «KYBOS ONLINE» σε περίπτωση που έχουν την παραμικρή αμφιβολία για την καταλληλόλητα των προϊόντων για τους ίδιους προσωπικά.

2.4 Παραδόσεις - Αποστολές προϊόντων - Κόστος μεταφορικών - Ποιες χώρες/περιοχές καλύπτει το «KYBOS ONLINE»

Ο «KYBOS ONLINE» αποστέλλει τη παραγγελία σας σε όλη την Ελλάδα και ……………………..

Αν σας ενδιαφέρει η αποστολή σε άλλη χώρα ή σε μεγαλύτερες ποσότητες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε μια προσφορά για το κόστος αποστολής. Για τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν χρεώνουμε ΦΠΑ αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε πως κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας ενδέχεται να κληθείτε να πληρώσετε επιπλέον φόρους/έξοδα.

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδουμε οπουδήποτε στην Ελλάδα συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Για νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

Για αποστολές σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες.

2.5 Τρόποι Αποστολής και Χρέωση Μεταφορικών Εξόδων

Όλα τα προϊόντα του «KYBOS ONLINE» παραδίδονται σε εσάς με 4 πιθανές μεθόδους:

1. Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών (Couriers)

2. Με ίδια μέσα του «KYBOS ONLINE» (εντός της Θεσσαλονίκης)

3. Με Πρακτορείο Μεταφορών (για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης μεγάλου όγκου ή βάρους)

4. Με παραλαβή από την έδρα μας

Οι τρεις πρώτες μέθοδοι έχουν ασφαλώς κόστος, που εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης, την τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας ταχυμεταφορών, την απόσταση από τις αποθήκες ή την έδρα της εταιρείας ταχυμεταφορών του «KYBOS ONLINE» κλπ.

Προσπαθούμε ΠΑΝΤΟΤΕ να επιλέξουμε τον πλέον οικονομικό για εσάς τρόπο αποστολής. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε περισσότερες της μιας εταιρείες ταχυμεταφορών, δεδομένου ότι οι χρεώσεις ποικίλουν. Π.χ. μία εταιρεία έχει οικονομικότερη χρέωση για παραδόσεις εντός Αθηνών, άλλη εταιρεία στην επαρχία κλπ. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε να καθορίσουμε το ακριβές κόστος των μεταφορικών εκ των προτέρων, παρά μόνον κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Επισημαίνεται ότι αν η παραγγελία σας είναι μεγάλη σε όγκο και βάρος, προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε με υπερβολικά μεταφορικά έξοδα ή να επιβαρυνθείτε με τον πλέον οικονομικό τρόπο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +30 2310 220433 ώστε να επιλέξουμε μια εναλλακτική μέθοδο αποστολής που να ελαχιστοποιεί το μεταφορικό κόστος.

Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου ή βάρους παραγγελιών, κάποιες μέθοδοι που είναι ασύμφορες για μικρές παραγγελίες, γίνονται συμφέρουσες. Παραδείγματος χάριν, για μεγάλες σε όγκο ή/και βάρος παραγγελίες ενδέχεται να συμφέρει περισσότερο η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή προσυμφωνείται τηλεφωνικά, ενώ δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή. Θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σε τραπεζικό μας λογαριασμό σε μια από τις συμβεβλημένες με το κατάστημα «KYBOS ONLINE» τράπεζες.

2.6 Ειδικότερα: Δικαιώματα Καταναλωτή & Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο «KYBOS ONLINE» υποχρεούται να ενημερώνει τον χρήστη/επισκέπτη, προτού προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς για:

α. τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος

β. τη συνολική αξία των προϊόντων/αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, ή οποιουδήποτε άλλου τέλους

γ. άλλες πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις (έξοδα αποστολής, παράδοσης, ταχυδρομείου).

Στο σημείο αυτό ρητά επισημαίνεται ότι για λόγους που έχουν αποκλειστικά με την παραγωγή των παρεχόμενων προϊόντων, οι φωτογραφίες των προϊόντων θα πρέπει να θεωρούνται ως ενδεικτικές, καθώς μπορεί να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις όσον αφορά το χρώμα και άλλες μικρολεπτομέρειες των απεσταλμένων προϊόντων. Ωστόσο οι μικρές αυτές διαφοροποιήσεις δεν θα επηρεάζουν καθόλου ούτε θα σχετίζονται με την ποιότητα των πωλούμενων και απεσταλμένων στον εκάστοτε αγοραστή προϊόντων.

Αφού ολοκληρωθεί η αγορά και ο χρήστης/επισκέπτης καταβάλλει το συμφωνηθέν ποσό, η εταιρεία οφείλει να παραδώσει το προϊόν που έχει συμφωνηθεί εντός εύλογου χρόνου, ήτοι το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας αυτού. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης ο χρήστης/επισκέπτης δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση, υποχρεώνοντας με αυτόν τον τρόπο, την εταιρεία να επιστρέψει τα χρήματα που παρέλαβε.

Επιστροφές, αλλαγές ή αντικαταστάσεις γίνονται δεκτές μόνο σύμφωνα με τα όσα αναλυτικά διευκρινίζονται και εξηγούνται παραπάνω στον όρο 4 (Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων), εκτός κι αν έχει γίνει κάποιο λάθος από το «KYBOS ONLINE».

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας του χρήστη/επισκέπτη, καλό είναι να ελεγχθεί προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κ.τ.λ.).

Ο χρήστης/επισκέπτης που επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του e-email της «Εταιρείας»: info(at)kybosonline(dot)gr.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων λόγω λάθος του «KYBOS ONLINE», τα χρήματα θα επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αφ’ ης στιγμής o «KYBOS ONLINE» παραλάβει τα προϊόντα που της επιστράφηκαν.